צ’ק ליסט של ציוד משרדי לעסק חדש
18/1/2024
בהקמה של עסק חדש כדאי לעבוד מסודר. להכין תוכנית עסקית, לארגן צעדים שיווקיים, לחשוב על מיתוג ואולי גם על שיתופי פעולה עסקיים. ובתוך כל המטלות הללו תצטרכו גם לארגן לא מעט פריטי ציוד הכרחיים, למשרד החדש שלכם. אז כדי שתתחילו בדרך החדשה שלכם ברגל ימין, קבלו צ’ק ליסט שיעשה לכם ארגון וסדר – עם כל הציוד המשרדי שצריך במשרד.
מחשב (או מחשבים) התואם לצרכים שלכם – בכל משרד מודרני יש להכין עמדת עבודה אחת או יותר. בכל עמדת עבודה תצטרכו מחשב. במידה ונדרש פתרון שילך אתכם לכל מקום, תצטרכו גם מחשב או מחשבים ניידים.
רמקולים למחשב ומצלמת רשת – בעידן הזום, שיחות מרחוק וישיבות אונליין, תצטרכו ציוד היקפי שיעזור לכם בכך. רמקולים למחשב הם אביזר חשוב מאוד וכן גם מצלמת רשת, אם אתם עושים שימוש במחשב נייח ללא מצלמה מובנית.
מדפסת יעילה – לצורך הדפסה של חשבוניות וקבלות, דוחות או חוזים, מסמכים כאלה או אחרים, תצטרכו מדפסת יעילה. זו יכולה להיות מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר, תלוי בהיקף ההדפסות החודשי שלכם.
מכונת צילום – אם המשרד יחסית גדול, מכונת צילום תוכל לאפשר לכם לשכפל ולצלם מסמכים לפי הצורך, גם בהיקפים גדולים.
ראשי דיו ו/או טונרים – תמיד דאגו שיהיו במשרד ראשי דיו נוספים או טונרים. כך תוכלו לצלם או להדפיס בכל עת, לפי הצורך וללא עיכובים מיותרים.
עטים ומכשירי כתיבה – בכל עמדת עבודה משרדית צריך להכין מראש מכשירי כתיבה, עטים, מרקרים וכיוצא בזה. יתכן מאוד שיהיו נחוצים לכם מגוון עטים צבעוניים, טיפקס, סרגלים וכדומה.
דפדפות או פתקי תזכורת – עם כל הכבוד למיילים שהפכו את הפקס לבלתי נחוץ כמעט, בכל משרד משתמשים לא מעט בפתקי תזכורת למשימות שונות. כדאי להצטייד בפתקאות, דפדפות או מחברות לשימוש שוטף וכן לישיבות עסקיות.
לוח לנעיצת פתקים או הודעות – לשימוש כל עובדי המשרד ולעיתים בעמדות העבודה, כדאי להציב לוח שעם לוח מחיק. זה המקום לנעוץ או לחבר עם מגנט הודעות, תזכורות ומשימות.
קלסרים – התצטיידו בקלסרים שיאפשרו לכם לתייק את כל הקבלות, דוחות, הודעות, המסמכים והמזכרים שבהם עושים שימוש.
שדכן סיכות ומחורר – אלה פריטי ציוד שתמיד נכון להחזיק בהישג יד, במגוון עבודות משרדיות, ניהול חשבונות, שליחת מכתבים ותיוקים.
דפי מדפסת ודפים למכונת צילום – אל תשכחו להצטייד בדפי מדפסת בגודל המתאים וכן בדפים למכונת צילום.
מגרסה בגודל המתאים – בכדי להשמיד מסמכים ישנים, סודיים או אישיים, שלכם או של הלקוחות שלכם, מקמו במשרד מגרסת נייר מאיכות טובה. זו יכולה להיות מגרסה אישית או מגרסה מחלקתית, בהתאם לגודל המשרד ונפח השימוש הצפוי.
הכתבה נכתבה באדיבות ביז בוטיק.